ODPOR MADE IN GERMANY

Zítra zažije Německo velký den. Významu, jaký nezažilo od roku 1989. A jestli to nabere kýžené dynamiky, tak to může být jednou v učebnicích historie uvedeno jako velký milník v proměně tohoto skrz naskrz zkaženého světa.

Faktum je: Zdravá část Němců už toho má plné zuby. Zejména sedláci a středni stavy = nositelé národa. Extrémní tlak na zničení jejich existence vytvořil zákonitý protitlak (jaký známe ze snah o zavedení povinného očkování) a ten vyústil v koordinovaný soustředěný odpor.

Odpor, jakého jsou schopni pouze Němci. Perfektně organizovaný, promyšlený a důsledný. Je třeba hovořit napřímo:

Kde byl největší covid-teror? Ano, v německých zemích.

Kde byl největší, nejsofistikovanější a nejúčinnější odpor proti tomuto teroru? Správně: V německých zemích.

Pravda: největší síla Němců dokáže být zároveň jejich největší slabinou – respekt k autoritě. Je-li vládnoucí autorita zaprodaná a protinárodní (ano, i jim vládnou němečtí Babišové a Fialové!) jsou schopni po sobě do poslední chvíle nechat šlapat, jako nikdo jiný.

Pak ale přijde pověstná kapka a začnou se dít věci.

Slavný citát Otto von Bismarcka to vyjádřil nejlépe:

Jakmile Němci drží při sobě, i ďábla z pekla vyženou!

Lecco nasvědčuje tomu, že ta chvíle nadešla. Držme jim palce. Nejde tady totiž o německý blahobyt, odjakživa záviděný okolím (jako by snad blahobyt padal z nebe a nebyl výsledkem lidské inteligence a úsilí). Jde tady o boj proti snahám o největší otrokářskou transformaci světa v lidských dějinách.

Proto o tom média zarytě mlčí. Bojí se té inspirace. Inspirace “Mercedesem” a “Bavorákem” protisystémového odporu.

Ví proč. Ví, že “made in Germany” má navzdory desítkám let cílené destrukce a rozkladu stále svoji váhu. Ostatně ne nadarmo jezdí ruské elity nikoli ve Volhách, francouzské elity nikoli v Peugeotech a italské elity nikoli ve Fiatech (atd. atd.), ale všichni odjakživa chtějí jezdit a jezdí v Mercedesech a Bavorácích.

Nejnovější BMW a Mercedes protisystémového odporu v těchto dnech sjíždí z linky.